bagolysor

bagolysor

2015. szeptember 15., kedd

Nyári olvasmányok

Tasnádi István - Gimesi Dóra - Jeli Viktória: Időfutár

K. M. 6.c

Én azért választottam ezt a könyvet, mert már ránézésre is gondoltam, hogy izgalmas lesz.
A mű arról szól, hogy Hanna Budapestre költözik. A hetedik kerületben vesznek lakást. Minden új neki és szokatlan. Egyszer csak talál egy körzőt és utána összefut egy öregemberrel is, akinek nagyon kell az a körző, s Hanna nem érti, hogy miért. Aztán már a töritanárnak is nagyon fog kelleni, akit úgy hívnak, hogy Bujdosóné. Hanna elkezdi ezt nyomozni és vele tart a szegedi barátnője, Zsófi és Hanna osztálytársa, Tibi is. Nem árulhatok el részleteket, csak annyit, hogy ennek a körzőnek, amit mindenki meg akar szerezni, egy időutazáshoz van köze, ami izgalmas.
A szerzőről (Tasnádi István) annyit, hogy e könyv elolvasása előtt még nem nagyon ismertem, de megtetszett nekem és szerintem még több könyvét is el fogom olvasni. Nagyon érthetően írja le a történetet.
Nagyon nagy szeretettel ajánlom mindenkinek ezt a könyvet, mert szerintem érdekes, izgalmas, humoros.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése