bagolysor

bagolysor

2015. szeptember 22., kedd

Nyári olvasmányok

Kerstin Gier: Rubinvörös (Időtlen szerelem 1.)

B. P. 7.d

Mikor Eszter nénitől megkaptuk a nyári feladatot, miszerint ki kell olvasni legalább egy könyvet a nyár folyamán a könyvtári blog listájáról, gyorsan felmentem a könyvtár oldalára és átfutottam a "kínálatot". Ahogy átnéztem a listát, észrevettem egy elég szép borítójú könyvet, amit egyébként felismertem még régebbről. Gondoltam, adok a könyvnek egy esélyt, ezért gyorsan be is szereztem. Miután elkezdtem olvasni, csak úgy faltam a könyvet. És akkor íme, az ismertető:
Tudjuk jól, hogy a tinédzserek mindenféle problémáiról esik szó a könyvekben (meg persze a való életben is) pl.: szerelmi bánat, barátok, pattanások, tanulás, stb., de ezek mind normális gondok és eléggé eltörpülnek ahhoz képest, hogy egyik pillanatban még fura nagymamádnak veszel a Selfridgesből egy kis cukrot, a másik pillanatban már a 19. században találod magad.
Pontosan ez történt a 16 éves Londonban élő Gwendolyn Shepherddel. Hogy történhetett ez az incidens? Hát úgy, hogy Gwendolyn örökölte az időutazó gént a nagyon egoista unokatestvére, Charlotte helyett. Ezután minden délután egy pár órát el kell töltenie a nagyon arrogáns, de felettébb helyes Gideon de Villiersszel (aki nem mellesleg szintén időutazó), a Temple egyik alagsorában, ahol egy kronográf nevű szerkezet segítségével időutazhatnak egy megadott időbe. Először Gwen és Gideon még nem szimpatizálnak egymással, de a regény végére a két szereplő között egy kis románc alakul ki.
A Rubinvörös az Időtlen szerelem trilógia első kötete, melyet a bestseller író Kerstin Gier írt. Kedvenc részeim, mikor Gwendolyn látja saját magát csókolózni egy időutazás során, és amikor Gideonnal elmennek "gyónni" egy templomba.
Nagyon ajánlom ezt a fordulatos, humoros, zseniálisan jó könyvet, ami nekem a nyári olvasmányaim közül a legjobban tetszett. Szerintem a történet nagyon jól van kidolgozva és nemcsak a főbb szereplőket, hanem Gwen barátait és családtagjait is jól megismerhetjük a történet során.
Főként azoknak ajánlom, akik készek bármikor egy kis kalandra és nem visszakoznak a szerelmi szálaktól sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése