bagolysor

bagolysor

2015. szeptember 15., kedd

Nyári olvasmányok

J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája (Harry Potter 2.)

F. D. 6.c

Választanom kellett nyári olvasmányt. A Harry Pottert a suli blogján találtam meg. Bevallom, a film minden részét láttam már ezerszer, de kíváncsi voltam, hogy miben különbözik a könyvtől. A választ is megtaláltam, a könyvben megismerhetjük a szereplők gondolatait, érzéseit és pontos leírást kapunk róluk és a helyszínről. A filmben pörgős történések váltják egymást, nem tudunk odafigyelni a részletekre.
Nem vagyok egy nagy olvasó, szeretek minden mást csinálni, de jó volt belekerülni abba a világba, ahol Harry Potter varázslatos dolgokra képes és a barátság legyőzi a gonoszt.
Ez a könyv három jó barátról szól: Hermionéról, a kifejezetten okos lányról, Ronról, a félős vöröshajú fiúról és a mi Harry Potterünkről, aki túlélte a legfélelmetesebb átkot.
A sorozat második része szinte ugyanolyan izgalmakat tartogat, mint az első, sőt még talán még izgalmasabb.
A Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában iszonyatos dolgok történnek. Valaki kinyitja a Titkok Kamráját, amely egy olyan hely, amit a halott Mardekár Malazár készített. A kamra hatalmas szörnyet rejt. Ezután kezdetét veszik a kalandok.
A könyv óriási sikert hozott a írójának, a munkanélküliből lett dollármilliárdos Joanna Kathleen Rowlingnak, ismertebb nevén J. K. Rowlingnak. A világon sok rajongója lett, akik várva várták a történet következő részét.
Mindenkinek ajánlom, aki szereti a fantasy könyveket és szereti az izgalmakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése