bagolysor

bagolysor

2015. szeptember 14., hétfő

Nyári olvasmányok

Holly Smale: A lány, akit soha senki sem vett észre

F. J. 5.d

Én azért választottam ezt a könyvet, mert a könyv főszereplője egy velem körülbelül egyidős lány, akivel vannak közös tulajdonságaink, és hasonlóan gondolkodunk. Ennek a sorozatnak én csak az első részét olvastam.
Harriet Manners (a főszereplő) GEEK. ami azt jelenti, stréber.
Alexát, az ősellenségét nagyon régóta ismeri ugyanúgy, mint Natet, a legjobb barátnőjét. Nat modell szeretne lenni nagyon régóta. Harriet pedig egy nagyon jó tanuló, sőt egy GEEK lány, aki nem szeretni követni a divatot, mivel nem érdekli. Alexa mindig csúfolja Harrietet a strébersége miatt. Egyszer Nat Harrietet egy divatbemutatóra viszi el. Mikor elvesztik egymást, egy modell fotózni kezdi Harrietet és elkéri az elérhetőségét. Ezt Harriet nagyon nehezen mondja el barátnőjének, akiről tudja, hogy nagyon mérges lesz, mivel nem őt választották ki és fotózták le.
Ezeket utána Harriet elmondja otthon a szüleinek. Pár nappal később a szülei azzal fogadják a lányt, hogy hívta a modellügynökség. Mindezek után a lány úgy dönt, hogy modellkedni fog. Ennek következtében azt mondja Natnek, hogy beteg és nem megy iskolába, de ez igazából nem igaz, mivel ezek alatt kimegy külföldre egy pár napot modellkedni.
Miután hazamegy, még nem akarja elmondani Natnek az igazat, de kiderül. Ezután összevesznek, és hogy kibékülnek-e, azt megtudod, ha elolvasod!
Szerintem ez a könyv azért nagyon jó és élvezetes, mert akár egy igaz történet alapján is készülhetett a mű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése